Feladat és kihívás
Naszvadi Magdi kerámiái nem tömeggyártott termékek, így minden darabja kézzel készül és magas minőséget képvisel.
Elsősorban egy bemutatkozó és értékesítési felület kialakítására kaptunk megbízást. Bár a projekt nem tartalmazott arculattervezést, a grafikai tervezéssel kiélhettük a kreativitásunkat a kerámia motívumok illusztrálása és a UI design megtervezése során.
Magdi elvárásai a UI designhoz hasonlóak voltak, mint amilyen elvárásokat a saját termékei felé támaszt. Legyen egyedi, igényes, és jelenjen meg benne Ő maga, egyszóval legyen hiteles és őszinte. Kezdésként megismertük a kerámiákhoz használt motívumokat, színeket és formákat, így a szálló pitypangot, az égető kemence formavilágát és a kerámia tálakra jellemző íveket felhasználva a második prototípus tervünkkel sikerült eltalálnunk azt, amit Magdi szeretett volna kifejezni a weboldalán keresztül.
Az értékesítési felület kialakítása volt a másik fontos célja a fejlesztésnek. A webshop egyedi szűrési feltételekkel segíti a felhasználót eligazodni a különböző kerámia kollekciók között. A szokásos webshop funkciókon túl beépítettük a Simplepay fizetési rendszerét, illetve optimalizáltuk a weboldaldalt, hogy egy gyors, biztonságos és keresőbarát weboldalt adhassunk át.
Mit szerettünk a projektben?
Magdi kedves személyiségén túl azt a kihívást, amit minden olyan projekt tartogat, amikor a egy kreatív és művészi szakember igényeit kell megvalósítani. Illetve Magdi bögréit, amit azóta is mindennap használunk.